Kære virksomheds-navn!
Det glæder os at kunne byde jer velkommen i INCUBA 👋
Din nøglebrik ligger nu klar i receptionen. Den kan afhentes på indflytningsdagen.
Vi håber I får en nem indflytning, og at I bliver glade for at bo her. Herunder finder I alle de praktiske oplysninger, I skal bruge for at komme godt i gang. Se også Info til lejere her.
NØGLEBRIKKER
Hvis alle medarbejderne har udfyldt onboarding-linket, vil deres nøglebrikker være klar ved indflytning. Din er som sagt allerede klar. Nøglebrikken giver adgang til bygningen i alle døgnets 24 timer.
RECEPTION
Har I spørgsmål, står vi klar til at hjælpe med stort og småt i tidsrummet:
- 08:30-16:00 mandag til torsdag
- 08:30-15:00 fredag
MØDELOKALE – BOOKING
Skal I bruge et mødelokale, kan du booke via dette link. I har et fælles login for virksomheden:
- Brugernavn:
booking-brugernavn
- Password:
booking-password
NB: I kan som udgangspunkt booke et mødelokale tre gange om ugen og tre timer ad gangen. Skal I bruge et mødelokale oftere eller i længere tid, kan I kontakte receptionen.
PRINT
Har du brug for at printe, skal du installere vores printerdriver (se guide under: kopi & print) og første gang benytte din personlige kode: printer-kode
KAFFEORDNING
INCUBA har en fælles kaffemaskine med god kaffe og frisk mælk. Den laver forskellige slags kaffe + chai latte og kakao. Hvis virksomheden er tilmeldt kaffeordningen, kan medarbejderne trække to gratis kopper kaffe pr. dag via deres nøglebrikker. Ved yderligere forbrug betaler virksomheden 5,- kr. pr. kop, som faktureres månedsvis sammen med huslejen. Tilmeld jer kaffeordningen ved at skrive til katrinebjerg@incuba.dk
ALARM
Bygningens alarm er slået til i tidsrummet 16:00 - 08:00 mandag til torsdag og fra 15:00 fredag. Når alarmen er slået til, skal følgende overholdes:
- Vinduerne på etage 1 må ikke åbnes.
- Hoveddøre og døre til etagerne må ikke holdes åbne mere end 45 sek.
- Der må ikke ruskes eller rykkes hårdt i låste døre.
Overholdes dette ikke, udløses alarmen.
Hvis alarmen går:
- Gå til nærmeste ”læser” og brug din nøglebrik på den.
- Hvis lampen lyser gult/orange, indtaster du din kode.
- Afmeld alarmen på telefon: 97 81 07 87.
- Her skal du angive det kodeord, du på forhånd har fået fra receptionen.
Hvis du ikke afmelder alarmen straks, rykker en vagtpatrulje ud, og din virksomhed vil få regningen tilsendt.
RENGØRING
Rengøring af egne lokaler er som udgangspunkt eget ansvar. Hvis I ønsker rengøring, kan I henvende jer til ETL GROUP, Ronnie Friischman på +45 25458818 eller rf@etlgroup.dk
PARKERING
Parkering langs vejene rundt i området er gratis. Det er også gratis at parkere på INCUBAS parkeringspladser (gruspladsen ved Helsingsforsgade), men bilen skal registreres i receptionen eller ved at sende en mail til katrinebjerg@incuba.dk På nabo-parkeringspladsen parkerer du gratis i de første 4 timer ved at stille p-skiven. Har du brug for mere tid, kan du registrere bilen på iPad’en i receptionen.
INTERNET
Hvis I ønsker kablet LAN-Forbindelse, skal I oplyse os om jeres udstyrs såkaldte MAC-adresser. Ønsker I trådløst netværk, skal I selv anskaffe jer en router og oplyse os dens MAC adresse. For mere information, henvend dig i receptionen.
Vi håber at se jer til de arrangementer, vi løbende inviterer til af både social og faglig karakter. I kan altid holde jer opdateret på hjemmesiden og på vores sociale medier:
De bedste hilsener dit INCUBA-team
Åbogade 15
DK-8200 Aarhus N